O chestie

vineri, 26 decembrie 2008
Am prins si eu timp liber si mi s-au imbarligat gandurile si s-au cam impiedicat si au cazut unele peste altele in capul meu.Subliniez particula "si". Chestia e ca noaptea am timp.Stau cu laptopu sub plapuma,sa nu ma prinda mama(e ora 03:25 a.m.),ca se vede lumina prin usa(da da! prin...sunt din sticla! cat pot sa urasc usile astea!)...Deci as putea presupune ca sunt o pasare de noapte.Bun! Am lamurit si asta.
Ce chestie interesanta. Acum cateva seri am vazut o chestie la televizor care vorbea desprea inmultirea "chestiilor".
Da! si anume cuvantul "chestii". Ce simplu e sa-l folosesti! Te scuteste de explicatiile mai complete si de conversatiile mai lungi ca de ex: "Da da! Chestia aia!" sau "Am citit o chestie..." sau "Ce chestie interesanta!"
Chestia e ca asta nu se rezuma doar la o simpla "chestie". Sunt chestii si chestiute desigur! "Eh...nu e mare chestie..." sau "Ma...e groasa chestia..."
Vedeti? e atat de simplu. Dar nu am putea sa scapam totusi de chestia asta? Pur si simplu sa o inlocuim cu alte cuvinte,iar daca nu iti vin in minte cuvintele si Chestia (care devine ceva aproape real,care apartine aproape integral de viata ta) iti revine in vocabular,cumpara-ti un dictionar de epitete,sinonime,etc. sau sterge praful de pe actualul care sta ghemuit in biblioteca si citeste cate un pic,cate un pic inainte de culcare. Asa;ca pe un medicament ca sa scapi de parazitii verbali. Hai,ca doar nu e mare chestie!

2 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    Hmmm... ce chestie...
    Nu observasem ca s-au inmultit "chestiile" dar acum daca stau si ma gandesc imi dau seama ca ai mare dreptate...
    Chestia e ca odata ce s-a obisnuit omul...e greu sa-l mai schimbi...

    26 decembrie 2008 la 19:16  

  2. Simina spunea...

    Cand e vointa e si reusita :)

    27 decembrie 2008 la 10:22  

Trimiteți un comentariu