Moartea-poezie ludica

luni, 17 noiembrie 2008

Moartea pe neasteptat,vine si te ia
Si te pune intr-un carusel turbat.
Te plimba printre morti si vii,
Prin Rai,Iad si alte dracovenii.
Eu imi iubesc viata la fel de mult
Cum isi iubeste Moartea coasa ei de lut.
Cine ar ezita, sa stea,
Intre Moarte si cariera sa?
Cand mori,trebuie sa ai bilet,
Pentru caruselul plin de efect.
Cum ai putea rata
O sansa ca aceasta?
Ghidul politicos,
Este un inger cam plicticos.
Te intreaba daca ti-a placut
Viata pe care ai pierdut-o nu de mult.
Cum sa-ti placa o asemenea viata,
Cu intretinere,plati si chitanta?!
Data viitoare draga Moarte,
Asigura-te ca viata urmatoare
Va fi mai buna,sau macar,
Cel putin mai aparte.

3 comentarii:

  1. Tarina spunea...

    ESTI GENIALA DRAGA MEA! >:D<:*

    18 noiembrie 2008 la 11:02  

  2. Simina spunea...

    merci tarina draga :)) >:D<

    19 noiembrie 2008 la 10:43  

  3. Anonim spunea...

    Nu-i rau...
    Nu-i nici extraordinar. E insa un inceput...incurajator.
    Putin mai multa atentie la ritm...
    In orice caz... ma bucur ca ti-am gasit blog-ul. Acum, din pacate, sunt putin cam grabit... o sa revin mai tarziu sa citesc " Visele vietii-imitatie de roman "... mi-am aruncat putin privirea si nu ma pot abtine sa nu citesc tot :D Daca o sa-mi placa... si-s aproape sigur c-o sa-mi placa... o sa te trec in Blogroll ( sa pot ajunge la pagina ta mai usor :) ).
    Pari o persoana interesanta...cu multe de spus...
    La buna citire !!

    18 decembrie 2008 la 23:43  

Trimiteți un comentariu