Amintiri din viitor

duminică, 29 martie 2009
Ma tot gandeam la ce va urma,imi imaginam ce va fi...adevarul e ca mi-e dor de vara, chiar daca mie nu-mi place soarele si caldura aceea sufocanta. Stiu ca ultima data cand am fost la mare (eu fiind o pudica,si nici nu prea imi place sa merg la mare) am ramas cu sechele. Apa puturoasa,caldura sufocanta,paianjeni si alge in nisip si meduze in apa. Oribil! Sincer nu mi-a mai trebuit mare cam 2 ani. Insa vara asta as dori sa merg, sa incerc sa-mi infrunt vicistudinile si sa ma pot distra. (sper)
Momentan vremea e urata afara chiar daca ieri a fost o zi splendida. E o vreme apasatoare,un aer imbibat de praf iar soarele este ascuns de nori. Eu imi fac amintiri despre viitor deja. Imi imaginez cum va fi si apoi imi amintesc. Un lucru ciudat dar din cand in cand te ajuta sa iesi din rutina zilnica.
Be a dreamer or at least try to be one. It's helpfull. :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu